tankeløshet Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg er en tankefull kar om dagen Hadde beskyttet samleie med en kvinne for to måneder siden. Som nevnt ble kondom selvfølgelig benyttet. Men ikke på fingrene og jeg tror jeg kan ha hatt et lite sår på fingeren i det aktuelle tidsrommet. hvor stor er sannsynligheten for at jeg nå er bærer av dette fryktede viruset. Samleiet foregikk i et land hvor risikoen er enormt stor tror jeg (kongo afrika) Er det noe annet som kan gi meg forstørrede lymfeknuter på halsen/nakken? På forhånd takk for svaret 0 Siter
Gjest hivnegativ Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 foreslår at du tar en test før du har samleie med noen andre igjen... for dems skyld... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 alle infeksjoner, inkludert snev av forkjølelse osv kan gi slike forstørrede lymfeknuter. 0 Siter
Hannah k Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 tror det er svært liten fare for at du er smittet gjennom en risp på hånden. Hvis du da ikke har fått blod inne i såret- og det skal litt til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.