mobydick1365380595 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har tidligere fått påvist at jeg har husstøvallergi. Har tett nese og øyne - og for dette tar jeg livostin spray. Hjelper ikke. Har siden jeg var lita hatt problemer med elveblest og kløe over hele kroppen. Har nå den siste uka fått store problemer med halsen. Har problemer med å puste og føler at det er klomper og slim pluss tørrhet. Når jeg lyser med lommelykt mot drøvelen, kan jeg se kuler som sitter i veggen bak, ned mot spiserøret. Dette er fryktelig plagsomt. Har prøvd med zyrtec, hjelper ikke. Tror muligens jeg er allergisk mot melkeprodukter i tillegg. Kan d være elveblest i halsen? Noen råd? Legen vil ikke gi meg en større utredning på allergien, men har bare testet meg med en enkel blodprøve. Tror jeg reagerer på mer enn husstøv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124055-elveblest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.