Gå til innhold

biopolar !


advanced1365380372

Anbefalte innlegg

Jeg vil jo ikke endre på noe...jeg mer travelt og hektisk, jo mindre tid til å tenke...

Jeg har ett enormt nettverk rundt meg. Tar tid å pleie slikt og..dessuten blir jeg enda mer pissed når de begynner å mase og bekymre seg...Dermed så later man som alt er overfantastisk så man slipper pes...

Hva jeg skal gjøre med guttungen når jeg treffer veggen ?

Vet ikke. Prøver jo å unngå denne veggen da.

Tenker som så at om 4 år er han nesten 11 og da har jeg på en måte gjort mitt og da kan faren som bor 45 mil unna ta over...og etter det spiller det jo ingen rolle om jeg treffer veggen eller bakken.

Lurer på hvordan det går med deg, jeg.

Har du fått roet ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

advanced1365380372

Lurer på hvordan det går med deg, jeg.

Har du fått roet ned?

Hei!

Roet ned...tja...

Begynte på medisiner forrige uke...50% sykemeldt (mot at jeg sluttet å drikke (!)) og føler at noen sprakk ballongen...

Men, det er lørdag idag og jeg sitter på jobb...Drakk meg dritings igår, og skal prøve å la det være idag...

Har ikke spist hele dagen, da det er blitt en slags sport i det og...

Vet ikke jeg...føler meg ræva og har mest lyst å stikke av fra alt, men det er jo heller ikke noe nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...