Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som sitter på en Poncho-oppskrift (til jenter fra 8 og oppover - gjerne også voksen) de kunne dele med meg? Det hadde vært utrolig fint.

Skrevet

Strikk/sy en rund lapp - klipp et rundt hull i midten - vips så har du en poncho.

Skrevet

Strikk/sy en rund lapp - klipp et rundt hull i midten - vips så har du en poncho.

Du mener no ala de sokkene du strikker?

Skrevet

Du mener no ala de sokkene du strikker?

Ja , bortsett fra at de er jo litt mer avlange og pølseaktige.

Skrevet

Nei, men jeg vet om noen som selger det. Men det har jeg ikke lov til å fortelle deg om. Og egentlig er det like greit, for de er utsolgt for øyeblikket.

Skrevet

Nei, men jeg vet om noen som selger det. Men det har jeg ikke lov til å fortelle deg om. Og egentlig er det like greit, for de er utsolgt for øyeblikket.

sukk :)

Skrevet

Nemmen, så flott vin - takk skal du ha :)

Men si meg, hvem skal hekle disse greiene på kanten? *sukk*

*regne på hvor lenge det er til mamma kommer*

Mammaer er kjekke å ha ;o)

Skal ærlig innrømme at JEG hadde ikke klart det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...