Gå til innhold

Ang. medisiner

Gjest Petruccinella

Anbefalte innlegg

Gjest Petruccinella

Jeg sliter med generell angst og depresjon. Bruker for dette Efexor depot, 225mg daglig. I tillegg bruker jeg Seroquel 200mg fordi jeg en periode hadde (av alle ting) en bisverm i hodet, veldig kaotiske tanker og tilløp til stemmer. Har også fått Rivotril som jeg bruker 1mg av morgen og kveld pga. den sterke angsten. Jeg har også epilepsi, så Rivotrilen er med på å hindre anfall, samt den angsten jeg sliter med i forhold til disse anfallene. Tar også Tegretol retard, til sammen 500mg.

Men problemet mitt er at jeg ikke føler at depresjonen slipper. Begynner også å få tilbake mange av angstsymptomene - føler rett og slett at jeg er i ferd med å bli helt satt ut. Alt rundt meg virker helt fjernt; det er akkurat som om jeg snakker igjennom en tunnell. Så vidt jeg kommer meg ut av huset, fordi jeg føler at alle ser spesielt på meg - ser hva jeg tenker, at jeg er rar...Får helt "noia." Men er jeg alene er jeg redd meg selv fordi jeg har selvdestruktive tilbøyeligheter. Føler meg mer og emr desperat.

Men til hovedspørsmålet. Kunne det være aktuelt å gjøre noe forandring på de medisiner jeg bruker, eller evt. bytte?

(epilepsi og diabetes må tas med i betraktningen av denne vurderingen).

Svært takknemlig for litt hjelp.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124089-ang-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...