Gå til innhold

jobb.....

Anbefalte innlegg

hei!

jeg vet ikke om det er noen som kan hjelpe meg med dette..men det er ihvertfall noe som gjør meg veldig nedfor og deprimert!og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg jobber som frisørlærling...men liker det ikke i det hele tatt!jeg føler ikke jeg får noenting til!og føler at alle syns jeg er dårlig selvom ingen har sagt noe...dette går veldig inn på meg..men jeg har ikke sagt noe til noen...det verste er at jeg må ta kunder til fullpris...og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...har ikke noe lyst i det hele tatt...

har lyst å ta pause å tenke litt...men er redd for at dette ikke er mulig siden jeg er lærling og har bare jobbet i 9 mnd...så er jeg redd for at lånekassen vil kreve borteboer-stipendet tilbake dersom jeg ikke fullfører...det har jeg ikke råd til!

det er vanskelig å være normal på jobben syns jeg...jeg har bare lyst å sette meg ned å grine..!!greier ikke konsentrere meg om det jeg holder på med!!

vær så snill å help meg!!

mvh fra meg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124144-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke så hyggelig ut akkurat. Det er ikke noe gøy når man føler at man ikke trives og mestrer jobben.

Men er du sikker på at det er så galt som du tror? Hvis du er lærling, så skal du vel få tilbakemelding om hvordan du gjør jobben. Hvis ingen sier at du gjør en dårlig jobb, så er den kanskje ikke så dårlig likevel?? Får du noe tilbakemelding fra sjefen i det hele tatt??

Hvis du dessuten skal ta kunder for full pris, så må jo dine overordnede synes at du er i stand til å gjøre det ganske bra.

Du må kanskje tenke gjennom om det er selve frisørjobben du ikke takler, eller om det er arbeidsstedet, forhold til kolleger etc. som gjør deg så nedfor at du mister motivasjonen til å gjøre det bra.

Går det an å snakke med sjefen din om det, og si at du føler deg usikker på om du mestrer dette ennå?