Gå til innhold

Jeg klappa sammen tenna rett før jeg våkna! AU!


flisa

Anbefalte innlegg

I går var jeg hos tannlegen for 2.gangs-utrensing av en tann. Han fant enda litt nerve - aaaaaaa - kjente det ja! Fikk så beskjed om at jeg kom til å være litt øm i et par dager...

...idag tidlig kjente jeg at tannen var vondt, men lå der og slumret med vekkerklokke på repeat...jeg må ha duppet av, for plutselig så klappet jeg tenna sammen i "spasme"!!!!! Skal si jeg bråvåkna, noe vondere har jeg nesten ikke kjent. Hvorfor i alle verden rykker jeg til sånn i halveis-drømmeland tro? ...og hvorfor AKKURAT i dag med den vonde tanna?

Det har hendt flere ganger at jeg biter meg hardt i tunga på denne måten.

Du, Erik, -HVOR vondt skal det egentlig være etter en sånn sjau da?...jeg kan ikke komme i nærheten av tanna....tror du jeg skadet den med den krampen min?

Bare le....jeg ler litt sjøl jeg, selv om det er fælt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei flisa.

Det høres ut som tannen er betennt fremdeles. Da vil den også virke noe større og lett å komme borti.

Ta en runde til med tannlegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flisa.

Det høres ut som tannen er betennt fremdeles. Da vil den også virke noe større og lett å komme borti.

Ta en runde til med tannlegen din.

huff.......jeg drøyer den til i morgen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...