Gå til innhold

kosthold ved interferonbehandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i neste uke begynne behandling av hepatitt c med medikamentet pegInterferon alpha 2a i kombinasjon med Ribavirin. Behandlingen vil vare i et halvt år og jeg har blitt forklart av leger at jeg må forvente endel sterke bivirkninger. Dette får jeg ta som det kommer, men er litt nysjerrig på det med kosthold. Regner med at matlysten min ikke vil være helt på topp i denne perioden. Jeg er opptatt av det å være i god form og holde vekta(stabil vekt).Jeg er åpen for all info og gode råd for at jeg skal kunne holde meg i så god form som mulig. Kanskje et riktig og tilrettelagt kosthold kan hjelpe til med å¨holde bivirkninger borte?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...