Needinformation1 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Posttraumer ......stress disorder. Jeg lurer på om min kone har tegn på psd, da hun tidligere prøvde å ta sitt eget liv. da vi skulle skilles. Har nevnt det for vop Fredrikstad, men fikk en kald skulder og sa jeg opptrådte som terapaut. Svaret jeg ga var at jeg ikke ventet noe annen "Medalje" en at vårt problemfylte ekteskap skal gå bedre, også i tanke på vår datter på 10 År. Barnevern og støtteaparatet rundt fungerer greit, og vi har stor familie på begge sider. Jeg leste et innlegg hvor du skriver at "Hjernen ikke skiller på illusjon og virkelighet....Mmmm var det riktig tro". Kan man koble til en puls, blodtrykksmåler å diverse, slik man kan ha på et helt døgn, slik de bruker for å avdekke hjerteproblemer. Simulere hendelsen, selv om personen vet at det er "simulert", Kan man da få et utslag?. Dett er er mulig prøvet ut, uten at jeg vet det, ville bare lufte tankene mine, for en fortvilet engasjert, men sliten mann`gutt på 34 år. Håper du vil svare meg:-) K.A 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124382-posttraumer-stress-disorder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.