Gå til innhold

Poser under øynene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Vet ikke akkurat om svaret mitt gir deg så mye, men vil si at jeg har sett ei dame som har tatt det inngrepet du snakker om. Hun ble så forandret, ei helt annen dame. Jeg selv har operert hovne øyelokk, kanskje inngrepene går ut på det sammme...er ihvertfall kjempefornøyd. Det er vel like ille å være hoven under som over så er jo mye av det samme. For min del fikk jeg det dekket så slapp å betale. Alt gikk greit og fikk lokalbedøvelse. Jeg tror ikke du har noe å grue for om du bestemmer deg. Med meg gikk alt veldig greit. Bor i Oslo og gjorde det hos øyelege her og var på klinikken noen få timer.Er du interessert i å høre hvor så la høre fra deg, de tar sikkert slike operasjoner du vil ha der også. Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...