Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

jente på 20 år, som har vært så dum å noen gange sove med sminke på,og det har ført til at jeg nå har problemer med tørr hud rundt øynene. og at jeg er rødflammete akkurat rundt øynene. dette er fryktelig slitsomt, og jeg smører meg med fet krem hver dag, og så natt når jeg tar av sminken. men det er ikke pent å være rød rundt øynene, så det hender jeg bruker lys øyenskygge for å dekke til der det er rødt, og dette gjør det bare verre. pudder og flytende pudder o.l. er like ille. så hva skal jeg gjøre med dette? vil jo bli kvitt problemet. liker ikke å alltid se trøtt og ustelt ut pga dette. er også mørk under øynene,og vil gjerne ha noen råd om hvordan bli kvitt dette. sover ikke for lite, heller kanskje til tider for mye. håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124471-t%C3%B8rr-hud-rundt-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fete kremer kan gjøre vondt verre hvis det er sånne billigkremer.

Kjøp deg en skikkelig øyekrem, spør om råd på enten et "ordentlig" parfymeri (les: ikke H&M), eller hos hudpleier. Funker ikke det, så kan du smøre med elizabeth ardens eight hour creme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...