astsla Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 jeg er en dame på 38 år.vi snakket om øresus på jobben og hørte noen skrekkeksempler.det som er merkelig er at jeg tror jeg har fått det selv.det suser i venstre øre som om jeg står i nærheten av en foss.Går det bort,eller må jeg ha det resten av livet,tror jeg blir gal.hilsen akki. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Fant noen råd om øresus/tinnius; Skjær ned på melkeprodukter og bearbeidet mat. B-12 vitaminer sies å virke. Ginko baloba i kapsler kan hjelpe godt. Unngå alkhol, koffein og tabakk. Asperin og betennelseshemmended medisin kan påvirke det indre øre og gi øresus. Håper noe av dette virker. Mvh 0 Siter
astsla Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Skrevet 30. oktober 2003 Fant noen råd om øresus/tinnius; Skjær ned på melkeprodukter og bearbeidet mat. B-12 vitaminer sies å virke. Ginko baloba i kapsler kan hjelpe godt. Unngå alkhol, koffein og tabakk. Asperin og betennelseshemmended medisin kan påvirke det indre øre og gi øresus. Håper noe av dette virker. Mvh heldigvis så gikk det bort.men ble redd jeg skulle leve med det resten av livet. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 heldigvis så gikk det bort.men ble redd jeg skulle leve med det resten av livet. Kjempemessig. Ja du kan virkelig kjenne deg heldig. Det der kan visst drive en hver fra forstanden. Var nok vann i mellomøret da kanskje. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.