Gå til innhold

Lurer på å kutte ut medisiner

Anbefalte innlegg

Jeg er dritlei av medisiner. Har brukt 30mg remeron og 200 mg lamictal i tre-fire år.

Har fått diagnosen bipoar men er ikke like sikker sjølv.

Lurer på å kutte ut medisinen for å finne ut om jeg klarer meg uten dem. Det hadde vært deilig.

Men jeg er litt redd for at jeg kommer til å miste kontrollen. Hvor lang tid tar det før all medisinen er ute av kroppen og jeg kan være trygg på at alt går bra?

Veldig takknemelig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124526-lurer-p%C3%A5-%C3%A5-kutte-ut-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

advanced1365380372

Så lenge du har en bipolar lidelse, er du aldri sikker på om det går bra.

hmm...

ikke slutt...

Jeg sluttet, og jeg tror ikke det går så bra..og nå er tanken på å begynne igjen helt grusom...mye med tanke på bivirkningene jeg må igjennom engang til...for ikke å snakke om nederlaget jeg føler..

Ikke slutt....

hmm...

ikke slutt...

Jeg sluttet, og jeg tror ikke det går så bra..og nå er tanken på å begynne igjen helt grusom...mye med tanke på bivirkningene jeg må igjennom engang til...for ikke å snakke om nederlaget jeg føler..

Ikke slutt....

Menså harikkejeg hatt noenspesielle bivirkninger. Tanken på å gå på medisiner resten av livet orker jeg ikke.Vil være bombesikker før jeg må instille meg på det.

Synes det er pinlig å gå slike medisiner. Skuler det for andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...