Gå til innhold

Laaange øyevipper uten maskara!!Anbefales.

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Tenkte at jeg måtte anbefale dette her. Kjøpte for en stund siden et middel på estetique som skal gi deg fyldigere og lengere vipper på 28 dager. Og det funker faktisk!

Har brukt denne i to uker ca (litt mindre) og øyevippene mine er merkbart lengere og tykkere! Slet med at jeg mistet øyevipper før, men det skjer ikke lenger faktisk :)

Middelet heter Talika lipocils. Det er en maskara børste med klar væske som man skal påføre helt inn ved røttene og utover morgen og kveld.

Jeg kjøpte den på bryn senter, men de har den sikkert andre steder og.

Stoffet som er inni er basert på de stoffene man påfører f.eks brannskadde slik at hårene skal vokse ut fortere sa ekspeditøren.

Men det funker vanvittig bra hvertfall, jeg har såå flotte vipper nå allerede!! :)

Med andre ord, så anbefales denne på det sterkeste etter min erfaring da :)

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Hm, interessant! :-)

Kan man bruke vanlig mascara utenpå eller?

Ja det kan man. Jeg gjør det hvertfall :)

Jeg legger på et lag av talika, lar det tørke, så deler jeg vippene så de er atskilt, og så tar jeg på maskara. Det ser mye bedre ut faktisk! Vippene ser mye lengere ut+at det ikke lett blir klumper.

Vurderer å kjøpe en annen ting fra talika, nå når jeg vet et funker. Det er en greie man skal ha på etter det første laget med maskara som forlenger vippene noe sinnsykt da du tar på det andre laget med maskara. Høres bra ut det :)

Gjest lis@bet

Jeg legger på et lag av talika, lar det tørke, så deler jeg vippene så de er atskilt, og så tar jeg på maskara. Det ser mye bedre ut faktisk! Vippene ser mye lengere ut+at det ikke lett blir klumper.

Vurderer å kjøpe en annen ting fra talika, nå når jeg vet et funker. Det er en greie man skal ha på etter det første laget med maskara som forlenger vippene noe sinnsykt da du tar på det andre laget med maskara. Høres bra ut det :)

Pris??

Dele øyevippene? Kleber de seg samme ved bruk av dette produktet? Hvor mye koster det? Får jeg det på vita/parfymeriet?

Annonse

Tanya1365380060

Dele øyevippene? Kleber de seg samme ved bruk av dette produktet? Hvor mye koster det? Får jeg det på vita/parfymeriet?

Nei, de gjør ikke det. Det er bare en turine jeg har. Hehe, lite relevant informasjon for dere andre for å si det sånn :)

Det stoffet deler vel vippene mer eller mindre av seg selv. Det er hel gjennomsiktig og tyntflytende.

Hvor får man kjøpt det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...