Gjest tankeblokk Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har brukt forskjellige SSRI-medisiner i 4 år pga. sosial angst. Fungerer fint i jobb og ellers, men liker fremdeles ikke å snakke i forum eller ha andres blikk rettet mot meg og være i fokus. I den siste tiden har jeg fått en slags tankeblokkering, dvs. at tankene forsvinner mens jeg snakker og jeg husker ikke hva det var jeg skulle si. Jeg kommer helt ut av det, og føler meg som en idiot. Vanlig småprat er greit, men når jeg skal legge frem synspunkt eller forklaringer (som kreves en tankerekke), kan det stoppe helt opp. Kan samtidig nevne at jeg kan ha vanskelig for å komme på ord, mest substantiv. Dette kan ikke være normalt, men hva kan jeg gjøre selv og trenger jeg hjelp fra andre innenfor hjelpeapparatet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124649-tankeblokk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.