Gjest arbeidsledig Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er for tiden arbeidsledig. Sliter en del psykisk og er derfor redd for å "selge meg selv" og markedsføre meg selv, fordi jeg er redd jeg vil skuffe arbeidsgiver. Vurderer å gå over på attføring og få litt hjelp til å finne en jobb som jeg kan trives i og som jeg føler at jeg makter. Det eneste som gjør at jeg tviler, er om dette vil ødelegge min fremtidige karriere. Senere arbeidsgivere vil vel være betenkelig med å ansette en som har gått på attføring? På den andre siden kan jobb gjennom attføring gjøre at jeg slipper å gå for lenge ledig, noe som jeg er redd for nå. Noen som har erfaring med dette og vet eventuelle utfall ved å velge attføring? Vil dagpenger og attføring utgjøre det samme beløp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124659-vil-attf%C3%B8ring-%C3%B8delegge-min-karriere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.