Gå til innhold

Farmen i går.....


Gjest Qlio

Anbefalte innlegg

Fikk av ulike grunner ikke sett Farmen i går, og heller ikke reprisene... Kan noen være så snille å gi meg et kort sammendrag av hva som skjedde? Litt kjedelig å gå glipp av ting i finaleuken når man har fulgt med hele vegen frem.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så det ikke selv, men det kommer da i reprise i dag? I tretida tror jeg.

Hejlper så lite da jeg er på jobb og uten mulighet til å se det eller ta det opp.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejlper så lite da jeg er på jobb og uten mulighet til å se det eller ta det opp.......

Såvidt jeg har forstått skal de sanke inn stemmer fra de andre. Så alle tidligere deltakere er kommet til Farmen for å gi sin stemme, og de 4 (?) som er igjen, skal drive gården én dag hver, og på den måten sanke inn stemmer ved å bli observert av de andre deltakerne. Første mann ut var han der dusten.. Bjørn Tore, er det det han heter? Han gjorde en bra jobb. Dagen etter var det.. hmm.. Hilde? Hun kom i alle fall inn i farmen i kull to. Hun valgte faktisk slakting som sin 'ting', og imponerte litt med det.

Det som føles urettferdig for henne, er at f.eks Bjørn Tore har kjent de andre siden starten, mens det er vanskelig å sanke inn stemmer fra noen man knapt kjenner.. Og da driver jo hun der Bente lobbyvirksomhet for å få folk til å ikke stemme Bjørn Tore.

Sånn.. Det var vel omtrent det.

:)

Som du kanskje forstår, har ikke jeg fulgt så nøye med, så det er mulig dette egentlig bare ble svada..

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått skal de sanke inn stemmer fra de andre. Så alle tidligere deltakere er kommet til Farmen for å gi sin stemme, og de 4 (?) som er igjen, skal drive gården én dag hver, og på den måten sanke inn stemmer ved å bli observert av de andre deltakerne. Første mann ut var han der dusten.. Bjørn Tore, er det det han heter? Han gjorde en bra jobb. Dagen etter var det.. hmm.. Hilde? Hun kom i alle fall inn i farmen i kull to. Hun valgte faktisk slakting som sin 'ting', og imponerte litt med det.

Det som føles urettferdig for henne, er at f.eks Bjørn Tore har kjent de andre siden starten, mens det er vanskelig å sanke inn stemmer fra noen man knapt kjenner.. Og da driver jo hun der Bente lobbyvirksomhet for å få folk til å ikke stemme Bjørn Tore.

Sånn.. Det var vel omtrent det.

:)

Som du kanskje forstår, har ikke jeg fulgt så nøye med, så det er mulig dette egentlig bare ble svada..

mvh,

Neimen, det hjalp jo dette, da!! Regner med du mente Hannah og ikke Hilde :)

Takk for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...