Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god susi restaurant å dele med meg? Helst i nærheten av Karl Johan. Jeg er lite bevandret i Oslos gater for å si det sånn.

Vet om Alex sushi og House of sushi

Skrevet

Begrepet "god sushi" er det engelskmennene kaller "contradiction in terms".. :-)

Gjest Send meg en e-post
Skrevet

Oi - vet du det ikke????? "God sushi" eksisterer ikke!!!! Har aldri gjort det - kommer aldri til å gjøre det..... Brast illusjonene??? Huff, da... :)

*spy*

Skrevet

Begrepet "god sushi" er det engelskmennene kaller "contradiction in terms".. :-)

....det norskspråklige kaller selvmotsigelse....

Skrevet

Jeg trodde ikke at DOLerne var SÅ sneversynte. Hvis dere ikke har noe annet å komme med en spy og æsj er det gjerne like greit å la være å skrive noe...

Gjest Jolly Roger
Skrevet

East er da helt greit? (Aker Brygge og Solli Plass er vel de som er nærmest sentrum).

Helt Rått på Grunerløkka har vel fått nytt kjøkken, og er ikke hva det engang var...

Ellers har du Fuji på skillebekk, det ser hvertfall bra ut utenfra.

Skrevet

East er da helt greit? (Aker Brygge og Solli Plass er vel de som er nærmest sentrum).

Helt Rått på Grunerløkka har vel fått nytt kjøkken, og er ikke hva det engang var...

Ellers har du Fuji på skillebekk, det ser hvertfall bra ut utenfra.

East er notert

Takk!

Gjest annette
Skrevet

Du har Sushi & Wok Aker Brygge og Nama Sushi & Nudles

Skrevet

Jeg trodde ikke at DOLerne var SÅ sneversynte. Hvis dere ikke har noe annet å komme med en spy og æsj er det gjerne like greit å la være å skrive noe...

Det har da ingenting med sneversynthet å gjøre å ikke like sushi, dersom man faktisk har spist det noen ganger, har det vel?

Skrevet

Det har da ingenting med sneversynthet å gjøre å ikke like sushi, dersom man faktisk har spist det noen ganger, har det vel?

Det var vel ikke din mening om sushi hun spurte om - hun spurte om et anbefalt sted hvor hun kunne spise det.

Mååååå du legge deg bort i alt??

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Ingen som har spist sushi noen ganger kan unngå å like det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...