Gå til innhold

Mobil-garanti!!


veslo

Anbefalte innlegg

No er eg verkeleg sint! Fekk ein telefon, Nokia 3510i, for eit par mnd sidan. Då eg hadde hatt telefonen i seks veker, vart skjermen plutseleg blå, sånn heilt utan vidare. Eg sendte telefonen straks inn til service, og trudde dette skulle kunne fiksast ganske straks.

Fekk idag ein mail med bilder, om at dei hadde komt fram til at telefonen hadde vore utsatt for ytre påverknad, pga av riper i lakken. Herregud! Eg har IKKJE mista telefonen i bakken, det går da an å få riper i lakken for det vel??

Dei kunne reparere telefonen likevel, men dette ville koste 600kr, noko som er meir enn eg betalte for sjølve telefonen.

Fille-service!!!!!

Korleis skal eg forholde meg?

Forbrukerrådet? Hjelpe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ta en telefon til forbrukerkontoret i fylket ditt og be om råd. Det har vært mye styr med mobiltelefoner i det siste, og forbrukerkontoret kan til og med ha erfaring med akkurat "ditt" mobilfirma.

Jeg tror du bør ha en god sak.

Det er dessverre enkelte firma som bruker mye tid på å finne slike filleting som de kan bruke mot sin hovedfiende, kunden(!).

Min mobil har også noen riper, bl.a. i glasset. Det får den av å ligge i beltehylster hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta en telefon til forbrukerkontoret i fylket ditt og be om råd. Det har vært mye styr med mobiltelefoner i det siste, og forbrukerkontoret kan til og med ha erfaring med akkurat "ditt" mobilfirma.

Jeg tror du bør ha en god sak.

Det er dessverre enkelte firma som bruker mye tid på å finne slike filleting som de kan bruke mot sin hovedfiende, kunden(!).

Min mobil har også noen riper, bl.a. i glasset. Det får den av å ligge i beltehylster hele dagen.

Takk. Skal prøve meg litt fram, ja. Ikkje at det er så viktig, telefonen kosta bare 500, men det er liksom prinsippet. Føler at eg blir lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...