Gå til innhold

Noen som har prøvd "gift plasteret"?


vin

Anbefalte innlegg

Skal få en prøve av det i dag , og er ganske spent.

Det er et plaster som en legger under fotsålen og som i løpet av natten skal trekke ut giftstoffer/slagg fra kroppen.

En kompis av oss prøvde det i går og plasteret hadde vært brun/svart om morgenen.

*ørk*

Men ; er det noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har plasteret i veska men har ikke prøvd. Men har hørt at det blir svart. Så jeg skal prøve det. Få høre hvordan det gikk med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plasteret i veska men har ikke prøvd. Men har hørt at det blir svart. Så jeg skal prøve det. Få høre hvordan det gikk med deg da?

Ja !

Så får vi se om noe av gørra i oss kommer ut ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja !

Så får vi se om noe av gørra i oss kommer ut ;o)

Jeg skal se om jeg husker på å sette det på i natt. Hadde helt glemt det til du skrevom det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde kompisen din noen hatt noen effekt av plasteret utover at det var brun/svart om morgenen?

Hilsen

Han hadde bare prøvd det ene da , så effekten kommer vel ikke umiddelbart , tenker jeg!

Men det var tydelig at det hadde datt noe gørr ut av kroppen hans i løpet av natta ;o)

Tenker på all forurensingen , røyk og annet dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke enda ;o)

Jeg får det gjennom en kompis , som igjen får det fra ei dame på jobben hans...

Jeg får det gjennom en kompis , som igjen får det fra ei dame på jobben hans...

Hvem av dem selger plaster da?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det gjennom en kompis , som igjen får det fra ei dame på jobben hans...

Hvem av dem selger plaster da?

;-)

Dama på jobben hans ;o)

Det var jeg som spurte om han kunne skaffe det til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja !

Så får vi se om noe av gørra i oss kommer ut ;o)

Men hva INNEHOLDER dette plasteret etter en natts bruk da? Noen som har tenkt på å få det analysert? Er det bare plasterets farge som forandrer seg, slik at man TROR det er noe fra kroppen som er "trukket ut"? Eller er det virkelig slaggstoffer?

Hadde sannelig vært så nysgjerrig at jeg hadde fått det undersøkt seriøst av et laboratorium. Jeg er meget mistenksom overfor slike "hokus-pokus" ting og kvakksalveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva INNEHOLDER dette plasteret etter en natts bruk da? Noen som har tenkt på å få det analysert? Er det bare plasterets farge som forandrer seg, slik at man TROR det er noe fra kroppen som er "trukket ut"? Eller er det virkelig slaggstoffer?

Hadde sannelig vært så nysgjerrig at jeg hadde fått det undersøkt seriøst av et laboratorium. Jeg er meget mistenksom overfor slike "hokus-pokus" ting og kvakksalveri.

Enig i det !

Han sendet nærbilde av plasteret *grøss* , og et var noen røde flekker også der som var et eller annet metall..?

Men jeg fant en link også ( fy så dyrt) :http://www.aromaklinikken.no/japansk_urteplaster.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres tvilsomt ut.

Jeg ville nok også sjekket hva som er i plasteret etter en natt. Det kan jo være et stoff som reagerer med luft og gir farge (og evt lukt).

Ser ikke helt hvordan et plaster, uansett hvilke stoffer det inneholder, kan trekke noe som helst ut av kroppen. Giftstoffene i kroppen lagres jo ikke i føttene, men i indre organer. En må altså inn i disse organene for å få ut giftstoffene. Dersom en spiser visse typer mat er dette mulig. Dette fordi giftstoffene blir med avfallsstoffene fra maten. Men med et plaster under foten? Jeg tviler sterkt.

Nå er det jo heller ikke slik at alle våre plager skyldes giftstoffer i kroppen og således kan kureres ved å bli kvitt disse stoffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det !

Han sendet nærbilde av plasteret *grøss* , og et var noen røde flekker også der som var et eller annet metall..?

Men jeg fant en link også ( fy så dyrt) :http://www.aromaklinikken.no/japansk_urteplaster.htm

Diverse urtetabletter og urteteer skal jo også rense kroppen, så det kan tenkes plasteret har noe av den samme effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Det er vel noe slike kjemigreier som skifter farge til brunt rett og slett i kontakt med varm hud da!

Men tror ikke det trekker ut slaggstoffer av kroppen nei. Ikke SÅ enkelt. Riktignok gir nå medisiner gjennom hudplaster, men å trekke dritt ut hørtes vel enkelt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Enig i det !

Han sendet nærbilde av plasteret *grøss* , og et var noen røde flekker også der som var et eller annet metall..?

Men jeg fant en link også ( fy så dyrt) :http://www.aromaklinikken.no/japansk_urteplaster.htm

DER var det ja!

'Tjene store penger' og 'verver du flere selgere tjener du enda mere penger'...

Nok et pyramidesalgopplegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...