Gå til innhold

Mannen min fikk en gave...-NHD

Anbefalte innlegg

Gjest blåbær dama

Jeg kjøpte en fin gave til min mann ved en spesiell anledning for ikke så lenge sia. Denne gaven fortalte jeg om til svigermor. I dag hadde mannen min bursdag. Svigermor hadde kjøpt nøyaktig lik gave til mannen min ( sin sønn ) som den jeg hadde gitt.. Vel og merke..så hadde hun kjøpt en mye dyrere, mer eksklusiv utgave. Jeg ble forferdet og såret. Det er ingen mulighet for at svigermor hadde glemt at mammen min hadde fått "samme" gave fra meg få uker tidligere. Mannen min synes sin mors gave var rart.. Hva får et menneske ( svigermor ) til å gjøre dette?? Hvordan bør man reagere overfor henne..? Svigermor er vissnok temmelig ustabil og til tider lite vennlig.. ( Og det sier jeg ikke "bare" fordi hun er min svigermor..) Takknemlig for litt feedback:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124740-mannen-min-fikk-en-gave-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blåbær dama

Glemte å nevne st svigermors datter fortalte meg at hennes mor fikk vite hva hun hadde kjøpt i julegaver til noen i familien ( for noen år siden ) Det som skjedde da var at svigermor ( hennes mor ) gikk ut å kjøpte nøyaktig samme gave ( i en dyrere og mer eksklusiv utgave..)

Glemte å nevne st svigermors datter fortalte meg at hennes mor fikk vite hva hun hadde kjøpt i julegaver til noen i familien ( for noen år siden ) Det som skjedde da var at svigermor ( hennes mor ) gikk ut å kjøpte nøyaktig samme gave ( i en dyrere og mer eksklusiv utgave..)

ojojoj... er det mulig?? Dama må ha visse problemer, høres det ut som...

Kizza1365380506

Ja hvem har ikke slike svigermøder. Iallefall har jeg en sånn. Det som man må gjøre er å lære seg å leve med det. Og for all del ikke fortelle hva en har tenkt å kjøpe for da kan en risikere å komme i andre rekke. Selv om din svigermor var ute litt etter deg så kjøpte hun jo en dyrere type.

Enkelte mødre klarer ikke å la sønnen få forlate rede og synes de er en mye bedre forsørger enn konen er.

Jeg har lært meg å leve med det og er din mann som min, så sier han i fra til moren sin at han ikke vil finne seg i slikt.

Føler med deg.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...