Gå til innhold

Fra infeksjon til ..?..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg skrev for en stund siden innlegget "infeksjon?". Etter jeg skrev innlegget gjorde jeg ikke noe spesielt med underlivsproblemet med engang, foruten om at jeg sluttet å bruke den intimsåpen jeg brukte tidligere itilfelle det kunne ha noe med den å gjøre. Noen dager senere gikk det over fra kun å være ubehagelig i underlivet til å bli rimelig vondt. Det svidde og klødde litt, og var virkelig vondt til tider. Jeg kjøpte da en soppkur (krem) på apoteket, som jeg da brukte i vel en uke. Vet ikke om det var kremen som gjorde det, men det ble ikke så vondt i underlivet lenger. Jeg sluttet da å bruke kremen, men etterpå har jeg fått en slags blødning fra skjeden. Det ser ikke riktig ut som blod, for det er litt mørkere. Det er ikke helt regelmessig, men det kan minne litt om slik jeg har det helt i slutten av mensperioden. Hva kan dette være da? Det er ikke vondt, men det er litt skummelt og litt ubehagelig å gå med små-blødninger hele tiden. Er det noen som har råd? (p.s: å gå til legen er nesten helt uaktuelt! Har virkelig fobi..!!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124743-fra-infeksjon-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur her

Synes altså du skal snakke med legen din! Det er ikke sikkert han/hun undersøker deg. Jeg bare fortalte hvordan jeg hadde det (sopp) en gang da jeg var gravid, og han sa hva jeg skulle kjøpe. Altså jeg var bare innom kontoret kjappt!! Spør over telefon kanskje?? Du bør spør så du blir god.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124743-fra-infeksjon-til/#findComment-759372
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...