Gå til innhold

Vann i kroppen

Anbefalte innlegg

Liten regnbue

Jeg går på noen medisiner som gjør at jeg har masse vann i kroppen. Jeg har i tillegg hormonforstyrrelser som gjør at jeg får mer vann i kroppen enn vanlig. Jeg har vært hos fastlegen min å fått 20 mg Furix jeg tar 1 til 2 tabeletter om dagen. Jeg er ikke glad for alle disse pillene ( som også kan ødelegge nyrene ) og kjemiske stoffene vi putter i oss, så jeg vil gjerne prøve noe alternativt. Jeg fikk tips av ei venninne om å drikke kjerringrokk te, som faktisk virker! Har hørt at epler og kålrot også er vanndrivende. Stemmer dette? Finnes det noe annet jeg kan drikke eller spise som virker vanndrivende? Kan akupuntur hjelpe? Finnes det andre alternative metoder? Homeopati? Jeg har ca 12 kg for mye som er målt ut til KUNN å være vann (væskeansamlinger på fagspråket). Jeg har meget bra og høy forbrenning og fordøyelse. Kan jeg kvitte meg med 5 kg av vannet, så skal jeg være glad. Jeg må bruke medisiner resten av livet, men trenger ikke drasse rundt på alt det vannet! Det jeg trenger er noe som kan lage litt balanse mellom homoner/medisiner og bli kvitt litt vann for ikke å legger MER på meg i alle fall. Håper noen der ute har noen gode kjerringråd eller tips til hva jeg kan gjøre med dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124792-vann-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...