schm Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 jeg har litt lyst å pierce brystvortene, men jeg er så redd for hva som kan skje etterhvert. man kan jo få infeksjon, og det kan visst til og med gå så ille at man ikke får ammet når man blir gravid, og det er LITT kjipt da.! får man forresten ammet mens man har piercing der?? tror ikke det er så bra for ungen.. noen råd, folkens? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Akkurat brystvortene tror jeg ikke jeg ville piercet, i alle fall ikke før man er sikker på at de ikke skal "brukes" mer. Det finnes jo så mange andre steder man kan pierce seg Tror det er ganske liten risiko for infeksjon så lenge man går til en proff piercer og er nøye med å rense slik man får beskjed om. Men noen steder er jo tryggere enn andre.. ville vært forsiktig med å pierce meg der det kunne bli et problem om man fikk infeksjon. Skjer det i navlen eller øret er det bare å ta ut piercingen, liksom.. er ikke fullt så kult med infeksjon i brystvorter eller underlivet. Eller i tungen for den saks skyld. 0 Siter
mauren Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Amming med piercing i brystvortene er nok ikke så lurt nei...se det for deg... barnet suger ganske bra og svoop så klarer han eller hun på en eller annen måte å suge i seg piercingen og setter den i halsen og.....tja...hvis du er heldig blir ikke barnet kvelt. For å si det rått og brutalt.....det kan skje! Hva i alle dager skal du med pierca brystvorter? Det er jo ikke akkurat den plassen du viser oftest frem... eller? 0 Siter
schm Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 Amming med piercing i brystvortene er nok ikke så lurt nei...se det for deg... barnet suger ganske bra og svoop så klarer han eller hun på en eller annen måte å suge i seg piercingen og setter den i halsen og.....tja...hvis du er heldig blir ikke barnet kvelt. For å si det rått og brutalt.....det kan skje! Hva i alle dager skal du med pierca brystvorter? Det er jo ikke akkurat den plassen du viser oftest frem... eller? du, hallo, selvføgelig suger ikke barnet i seg piercingen.! jeg tar jo uansett den ut når jeg få barn! alt jeg lurer på er hvor stor faren for infeksjon er. ba ikke om meningen din, gjorde jeg vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.