Gå til innhold

Lurer på et par ting...:)

Anbefalte innlegg

Gjest beatrice

1.Kan man få kjønnssykdommer som klamydia,sopp osv.. hvis ingen av partene har hatt sex med noen annen før og heller aldri hatt kjønnsykdom? 2.Kan man få infeksjoner hvis en eller begge ikke har helt rene hender når man har sex? 3.Er det mange gutter her som har tatt operasjon for trang forhud?Hvordan var det?Varte det lenge?Dyrt?Virker som det er ganske vanlig å ta slike operasjoner. 4.Hvorfor må man tisse etter sex?Vagina og urinrøret er da ikke så nærme hverandre. På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124891-lurer-p%C3%A5-et-par-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Man kan ikke få chlamydia uten smitte, men sopp regnes ikke som kjønnssykdom og har som regel lite med smitte å gjøre. En som aldri har hatt sex kan godt få sopp.

2. Tror ikke man får infeksjon om man ikke har nyvaskede hender, nei.

4. Hm. Jeg har alltid trodd at urinrøret munner ut i vagina. Det gjør det iallfall hos meg. Man skal tisse for å skylle ut bakterier.

Kizza1365380506

Ser du har fått svar på alt untatt operasjon av for trang forhud.

Dersom du søker (oppe i det rød feltet) på trang forhud får du kjempemange treff. Det har vært utrolig mange diskusjoner om dette emnet.

Men meg og mannen min er veldig fornøyde. Det er mer renslig, jeg synes det er mer sexy, dessuten gjør det ikke vondt med sex lenger hverken for ham eller meg.

Min mann tok operasjonen gjennom sykehus og betalte ingenting.

Mvh

1. Man kan ikke få chlamydia uten smitte, men sopp regnes ikke som kjønnssykdom og har som regel lite med smitte å gjøre. En som aldri har hatt sex kan godt få sopp.

2. Tror ikke man får infeksjon om man ikke har nyvaskede hender, nei.

4. Hm. Jeg har alltid trodd at urinrøret munner ut i vagina. Det gjør det iallfall hos meg. Man skal tisse for å skylle ut bakterier.

Nei, urinrøret munner IKKE ut i vagina!

Det munner ut mellom kjønnsleppene, litt lengere fram enn skjedeåpningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...