Gå til innhold

Røykfri i 2 måneder. SoriaMoria og Kit, hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 måneder røykfri i dag, og livet er absolutt levelig uten røyk.

Føler meg utrolig lettet og glad for at jeg har greid det.

Føler at jeg er kvitt en tung bør.

Tyggisen har jeg ikke helt kuttet ut, men det er neste mål + noen kilo som har sneket seg på. Ikke rart egentlig for jeg har spist unormalt mye dritt som ikke kan regnes for mat. Så disse kiloene var litt unødvendig, men noe trøst måtte jeg ha.

Nå sakl de også bort.

Hvordan går det med dere SoriaMoria og Kit?

Skrevet

Etter litt over to måneder kan jeg fortelle at jeg fortsatt er røykfri.

Jeg brukte sommeren på å motivere meg, og i slutten av august leste jeg Carrs bok. Røyken ble stumpet i siste kapittel, og boken var fast følge i veska en to-tre uker wetterpå. Ingen nikotinerstatningsprodukter. Det har gått veldig bra. Bedre enn forventet.

Av en eller annen grunn ble det litt vanskeligere for en uke - fjorten dager siden, (fått "lyst på" røyk igjen).

Så nå har jeg funnet fram boka igjen - skal lese den på nytt.

Nekter å begynne å røyke igjen!

Skrevet

Hei Wita og gratulerer med 2 mndr!!! Hadde også 2 mndr. jubileum i går. Er temmelig så stolt av meg selv! Brukte plaster de første 4 ukene. Har også brukt inhalator, men den har ligget nesten ubrukt de siste 2 ukene. I de siste par ukene har jeg ofte tatt meg i å 'glemme' å tenke på røyk etter middag, til kaffikoppen, etc. Det føler jeg er et bra tegn. Er ikke like rastløs heller som jeg var i begynnelsen. I går var vi 4 jenter som var på bar og tok et par pils. Hun ene røykte hele kvelden. Var ikke problemer i det hele tatt. Fristet faktisk 'nesten' ikke. Fokuserte heller på hvor flink jeg var som klarte å la være. Og det gikk faktisk veldig gret. Er også veeeeldig motivert på at denne gangen SKAL jeg klare det. Har ikke lest den berømmelige boka enda. Har den, og planen var at jeg skal begynne på den i dag. Bare som en ekstra motivator :o) Lykke til videre!! (PS. Har prøvd å legge inn linjeskift/avsnitt 3 ganger nå, men det er tydeligvis noe feil her i dag, for maskinen vil ikke ta det og legger all teksten i en smørje).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...