Gå til innhold

tørr hud i ansiktet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mait1365380598

Bruk kremer uten parafyme,gjerne som inneholder kamille,e-vitamin.Hvetekimsolje kan være bra,jeg brukte det om kvelden en peiode.på apoteket har de A-krem,som er god på vinteren,men som ikke bør brukes kontinuerlig,da den er fet.Bodyshop har mye bra for tørr gutte-og jentehud.Bruk en mild ansiktsvask,aldri såpe i ansiktet.

Lykke til!

Gjest surrsurr

Du har sopp i ansiktet !

Hvordan i all verden kan du stille diagnosen "sopp i ansiktet"? Er du helt bak mål, eller? Tar deg ikke seriøst.

Godt råd hvis man blir tørr i ansiktet - særlig høst og vinter: Bruk en kuldekrem på de stedene det er verst. Det hjelper!

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Lisaflisa

Jeg kom på en ting til: hjemme har vi plutselig fått så tørr luft i huset. Så mamma setter på en kjele med vann på kokeplata som står der hele dagen fra morgen til kveld. Den står på det minte og damper hele dagen...det er VELDIG effektivt hos oss..jeg merker det kjemebra på huden. Om vinteren spesielt er huden min veldig tørr..det "flasser" av på bena noen ganger. Men nå er den ikke sånn i det hele tatt. kan ikke sammenlignes. VELDIG deilig :o)

Det kan jo prøves? ;o)

Lykke til...

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...