Gå til innhold

Til alle på denne siden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Det som holder meg oppe er at jeg vet at jeg har en venn som kommer på besøk hver dag og som bryr seg om meg og lytter hvis jeg ønsker å prate. Ellers så bruker jeg nettet veldig mye.

Sitter mye foran PC'n. Er også på en side med linken http://www.deppa.com.

For å få litt avstand til psykiatrirelaterte emner bruker jeg også sound1.no en del (musikerforum).

Presser meg ellers avgårde på psykiatrisk dagsenter til ulike aktivitetsgrupper hver dag for å holde "motoren i gang." Det fine der er at det ikke er så strengt forpliktende. Føler jeg meg virkelig elendig en dag, så blir jeg enkelt og greit hjemme.

Leser også en del lydbøker, men det kan være vanskelig å konsentrere seg.

Prøver å holde gitarspillingen min ved like også.

Det er vel stort sett det.

Gjest flammefugelen

For meg personelig har det hjulpet å kunne skrive av meg ting som er frustrerende , her inne på dol. Da kommer det i hvert fall ut på en måte som er mye bedre enn flere andre alternativ. Bivirkningsfritt er det som regel også....:)

Mvh

Annonse

Jeg har stor glede av tv'en, ellers så er det å holde "skuta" sånn noenlunde flytende. Det hjelper også å komme seg litt ut, gå en tur eller noe. Hvis det finnes et psyk. dagsenter nær der du bor, så er det et sted som har endel aktiviteter som man kan være med på. Og vanligvis serveres det kaffe, te rundstykker, vafler, kaker og kanskje også middagsmat der til en rimelig penge.

Jeg pleier å gå dit en dag i uka for å være med på malekurs.

Ellers i uka gjør jeg ikke så mye unntatt å holde hjulene i gang hjemme, men jeg planlegger å gjøre mere i løpet av uka etter at jeg eventuelt får støttekontakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...