Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har atopisk eksem og har gått til behandling hos homøpat. Jeg har fått sulphur, og har prøvd c30,200,1m og 50 m uten resultat. For noen år siden gikk jeg også til homeopat og da fikk jeg effekt av behandlingen. Da fikk jeg først sulphur men fikk arsenic album etter ei stund siden det virket som at sulphur ikke hadde noen effekt. Nå er det to uker siden jeg prøvde sulphur 50m og har ikke merket noen ting. Det jeg lurer på er om jeg ka nta arsenic album nå...vil det ha noe å si siden jeg har tatt sulphur og det kan kanskje tenkes at den har satt i gang en prosess, bare at det tar tid før jeg merker det. Har veldig lyst å prøve arsenic album med det samme, så hvis det er noen som vet om jeg kan ta det sammen med sulphur er jeg meget takknemmelig for svar,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125212-blanding-av-hom%C3%B8patiske-midler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Homeopatica

Jeg synes du skal ringe homeopaten din og forklare det du sier her. Om du ikke har hatt noen virkning av Sulphur i noen av potensene - så virker det på meg som om det ikke er noen vits i å fortsette med Sulphur.

Du sier du har hatt god effekt av Arsenicum før, kanskje det er det du trenger nå også, men det er ikke helt sikkert.

Hvis homeopaten din ikke hører på deg, så kan du oppsøke en annen homeopat. Kanskje du kan ringe den homeopaten som ga deg Arsenicum?

Du kan selvsagt da Arsenicum selv også, men da bør du slutte med Sulphur. Du bør da selvsagt opplyse om dette til din homeopat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...