Gjest zava Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Det er jeg for! Hvorfor ikke? Eller hva tror du/dere kan det ikke hjelpe å få ut litt frustrasjon på denne måten? Jeg vil 0 Siter
soleil Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Må du ha resept for det a? Naboen her pleier å måke snø og klippe gras for harde livet når nervene hans begynner å koke. Gjerne om natta. 0 Siter
goliane Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Fysisk aktivitet hjelper for så mangt. Både vedhogging og brødbaking kan brukes til å få ut aggresjoner. Jeg springer/hogger av meg både bekymringer og frustrasjoner. Blir alltid i bedre humør og mer optimistisk hvis jeg får rørt på meg. Gratis er det også. Hvorfor går det ikke an å få avsnitt når en skriver? Irriterende!!!!!!! Må ut å springe litt! 0 Siter
goliane Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Fysisk aktivitet hjelper for så mangt. Både vedhogging og brødbaking kan brukes til å få ut aggresjoner. Jeg springer/hogger av meg både bekymringer og frustrasjoner. Blir alltid i bedre humør og mer optimistisk hvis jeg får rørt på meg. Gratis er det også. Hvorfor går det ikke an å få avsnitt når en skriver? Irriterende!!!!!!! Må ut å springe litt! Det e forhåndsvisninga som tar bort avsnittan, trur æ. Ingen grunn verken te klaging eiller springing da! 0 Siter
Gjest ensom asper Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Må du ha resept for det a? Naboen her pleier å måke snø og klippe gras for harde livet når nervene hans begynner å koke. Gjerne om natta. Jeg prøver å få frustrasjonene mine ned på papiret. 0 Siter
soleil Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Jeg prøver å få frustrasjonene mine ned på papiret. Det er veldig bra å skrive. Det en produserer gjør også at en blir mer bevisst, så det har flere funksjoner enn å få ut frustrasjon. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Jeg har sikkert sagt det mange ganger, men vedhugging er den desidert beste måten å få ut aggresjon på! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.