Gå til innhold

Trenger råd ang. spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 år. Jeg har slitt med spiseforstyrrelse i mange år nå. Jeg må bare spise, spise, spise. Klarer ikke å la vær. Jeg trener ikke, og er i det hele tatt lite fysisk aktiv. Jeg har ingen jeg kan snakke med om dette, bor på et lite sted hvor folk lett snakker.. Finnes det noen råd om hva jeg kan gjøre for å få matlysten normal? Er det noe jeg kan lese eller lignende? Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125226-trenger-r%C3%A5d-ang-spiseforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bulimica

søk råd hos psykolog så fort som mulig. desto hurtigere du kommer i gang med behandlig, desto lettere er det å bli frisk

det er forøvrig ikke lett å bli frisk, det er en kamp som du må kjempe og du må VILLE - innerst inne - bli frisk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...