Gå til innhold

brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det egentlig skal se ut etter en brystreduksjon. Har tatt en brystreduksjon for 8 mnd. siden men synes ikke arrene er noe fine. Og heller ikke puppene. Skal jeg klage? Jeg kan ikke si at jeg er fornöyd med resultatet. Det er synd for det var jeg ikke för heller, så situasjonen er liksom den samme...

Fortsetter under...

Skrevet

Arrene: Hva er problemet med arrene? At det er arr? Er arrene tykke? Er arrene røde?Det kan ta 1-1.5 år før arrene blekner helt.

Brystene: Hva er problemet med brystene? Størrelsen? Fasongen?

Skrevet

Arrene: Hva er problemet med arrene? At det er arr? Er arrene tykke? Er arrene røde?Det kan ta 1-1.5 år før arrene blekner helt.

Arrene: Hva er problemet med arrene? At det er arr? Er arrene tykke? Er arrene røde?Det kan ta 1-1.5 år før arrene blekner helt. Brystene: Hva er problemet med brystene? Størrelsen? Fasongen? Arrene er tykke, ikke så röde. De står ut. Störrelsen er ok, men fasongen... De er firkantede, ikke runde, de er helt usymetriske. Det er ok at ikke arrene blekner, jeg har ikke tenkt å spasere rundt med nakne bryst. Men at arrene er tykke og buler ut av huden har jeg litt problem med å forstå at det skal se ok ut om 1 til 1,5 år. Har du noen erfaring så lytter jeg gjerne...

Skrevet

Arrene er tykke, ikke så röde. De står ut. Störrelsen er ok, men fasongen... De er firkantede, ikke runde, de er helt usymetriske. Det er ok at ikke arrene blekner, jeg har ikke tenkt å spasere rundt med nakne bryst. Men at arrene er tykke og buler ut av huden har jeg litt problem med å forstå at det skal se ok ut om 1 til 1,5 år. Har du noen erfaring så lytter jeg gjerne...

Skrevet

Arrene er tykke, ikke så röde. De står ut. Störrelsen er ok, men fasongen... De er firkantede, ikke runde, de er helt usymetriske. Det er ok at ikke arrene blekner, jeg har ikke tenkt å spasere rundt med nakne bryst. Men at arrene er tykke og buler ut av huden har jeg litt problem med å forstå at det skal se ok ut om 1 til 1,5 år. Har du noen erfaring så lytter jeg gjerne...

Basert på det du skriver høres det ut som du har vært uheldig. Har du tatt kontakt med kirurgen som opererte deg? Det er godt mulig at du kan kvalifisere for en "redo".

Har selv hatt brystløft inkludert brystreduksjon på det ene brystet (11 uker siden).

• 2 uker senere...
Kizza1365380506
Skrevet

Det er klart du kan klage. Du bør kanskje få en plastisk kirurg til å se på det. Noen leger snører jo bare sammen. Det sies at arrene blir finest med stifter. Kanskje du er som meg og har dårlig grohud. Som igjen gir stygge arr.

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...