Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått små prikker under penishode. Eller sektretes som det heter. Er det noe salve som jeg kan smøre på for at det skal forsvinne? For de sitter ganske hardt. Går ikke bort i hard vask.Eller må jeg oppsøke en lege? Tusen takk for all hjelp jeg kan få.

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi
Skrevet

Det er litt vanskelig å gi noe helt spesifikt råd.Det er slett ikke sikkert at det er infeksjon, det kan jo være noe problemer med avløp for noen lokale kjertler. Men det kan også være infeksjon. I så tilfelle er det mest sannsynlig at det er bakterier som er innvolvert, og da bør man vite hva slags bakterier det er. Du kan alltid prøve med f. eks. Bacimicin salve i noen dager. Hjelper ikke det bør du vise det til en lege som kan ta stilling til det.

Skrevet

Er du helt sikker på at dette ikke er de helt normale talgkjertlene du ser???

Talgkjertlene både må og skal være der, ellers ville du sitte igjen med en temmelig tørr, ru og sprukken penis. Talgkjertlene sørger for å smøre huden med fett, slik at den holder seg smidig.

Talgkjertler er små prikker, kan i blant stikke en anelse ut, og er gulhvite i fargen.

Kan dette stemme med det du tror er en "sykdom"?

Skrevet

Det er litt vanskelig å gi noe helt spesifikt råd.Det er slett ikke sikkert at det er infeksjon, det kan jo være noe problemer med avløp for noen lokale kjertler. Men det kan også være infeksjon. I så tilfelle er det mest sannsynlig at det er bakterier som er innvolvert, og da bør man vite hva slags bakterier det er. Du kan alltid prøve med f. eks. Bacimicin salve i noen dager. Hjelper ikke det bør du vise det til en lege som kan ta stilling til det.

Tittet innom et eldre innlegg på siden her. Fant ut at det var Talgkjertler. Så da trenger jeg ikke gjøre no med det.Tusen takk for all hjelpen molli og doktor Miklos.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...