Gå til innhold

sopp i hodebunnen, flass og klöe

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen som har noen gode navn på soppmidler for hår og hodebunn. Mannen min har nesten prövd allt, han har til og med gått så langt at han har barbert håret på hodet fordi det klör og flasser, kommer blemmelignende småbuler som klör og klör og klör. Han gir snart opp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125339-sopp-i-hodebunnen-flass-og-kl%C3%B6e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere sikker på at det ikke er psoriassis?

Jeg er litt usikker på om det ikker er det. Men han har värthos legen og han sa at det var en sopp, så fikk han en soppkrem som han har brukt men det har ikke hjulpet. Jeg vet altså ikke hva han kan gjöre...

Jeg er litt usikker på om det ikker er det. Men han har värthos legen og han sa at det var en sopp, så fikk han en soppkrem som han har brukt men det har ikke hjulpet. Jeg vet altså ikke hva han kan gjöre...

De har en shampo som heter Selikos på apoteket som en kompis brukte på huden mot sopp. Kanskje det er verdt å prøve.

Jeg har begynt å vaske håret med Lactacyd når jeg klør og det hjelper noe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...