karoline123 Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Har spørsmål om hodevondt og svimmelhet. Fikk et hammer i hode, under oppussing av gang. Fikk en så ovenfor venstre øye. Ingen problemer der og da. Men etter et par dager har jeg begynt å bli til tider veldig svimmel og får vondt i hodet. Hva kan dette være, hjernerystelse eller. Jeg burde vel har merket slinkt ganske raskt etter at jeg fikk hammeren i hodet. 0 Siter
Gjest Gia1 Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 hei. synes du skal dra til legen for det høres ut som hjernerystelse. alltid å lurt å dra til legen hvis man har vondt i hodet og er svimmel. håper du blir fort frisk 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Begrepet "hjernerystelse" skal egentlig kun brukes der hodeskaden har ført til bevissthetstap/besvimelse. Så det har du ikke hatt. Hodeskaden er derfor neppe farlig. Ofte tåler hodet ganske godt støt rett forfra, særlig mot panne-området. Det er vanskelig å si om plagene dine nå har sammenheng med skaden. Økende plager bør utredes; særlig dersom svimmelhet, kvalme og hodepine øker på. Det er forøvring mange som blir svimle og får hodepine etter opp-pussing; det kan ha med stress, inneluft, uvant jobbstilling etc å gjøre... Slo du hammeren i hodet på deg selv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.