Gjest catzi Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hei.. Jeg er en jente på 22 år med store prob med urinveiene.. jeg har siden jeg var liten(var sengevæter) hatt hyppig blærekatarr og urinveisinnfeksjon. Det var en lang periode jeg ikke merket noe,men nå er det tilbake for fullt.. det begynnte som en "vanlig"blærekatarr det sved og var vondt, men etterhvert ga dette seg..Nå må jeg bare tisse meget ofte og lite av gangen(svir ikke lenger) Noen ganger må jeg sånn på do så fort at jeg tisser på meg, og jeg må virkelig kjempe for å holde urinen tilbake..jeg er så redd for å få inkontinens,hva kan det være?? 0 Siter
soleil Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Gjør du det du kan for å forebygge? Drikk ofte, gå på do etter samleie, ikke "hold deg", drikk blåbærsaft eller tranbærsaft, ta tranbærkapsler og tørk deg rette veien. Kan hende det er noe i veien med urinveiene dine, så en undersøkelse kan du jo koste på deg. Kan hende det er noe å gjøre med det. Lykke til! 0 Siter
kamespen Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Gjør du det du kan for å forebygge? Drikk ofte, gå på do etter samleie, ikke "hold deg", drikk blåbærsaft eller tranbærsaft, ta tranbærkapsler og tørk deg rette veien. Kan hende det er noe i veien med urinveiene dine, så en undersøkelse kan du jo koste på deg. Kan hende det er noe å gjøre med det. Lykke til! Jeg opplever nesten samme problem... Jeg har lekkasjer særlig etter utløsning, gjerne i flere timer etter selve akten... Jeg skal ikke si at jeg ikke har problemet når jeg unngår sex, for jeg merker det på folk rundt meg, men jeg ser fortsatt på dette som et fysisk og ikke psykisk problem... Lukt er plagsomt... Venner kjenner at jeg lukter selv når de selv var vitner til at jeg dusjet en time før... Finnes det en pille eller noe ? Jeg er mann, og vil gjerne unngå å bruke bind... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.