trikopol Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Jeg lurer på når i prosessen at milten og leveren vokser?Og hvor farlig er det å sprekke milten? Kan den sprekke kun ved feks løping? 0 Siter
serendipity Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Dette er ikke en kjønnsykdom altså. Kanskje du også bør stille spm. i et anent forum. 0 Siter
vin Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Dette er ikke en kjønnsykdom altså. Kanskje du også bør stille spm. i et anent forum. *kremt* Det er ikke bare kjønnssykdommer ;o) "-kjønnsykdommer - infeksjonsmedisin - vaksinering - kroppens immunsystem Spørsmålene kan dreie seg om alt fra dagliglivets virusinfeksjoner til sjeldne ting som kugalskap, ebola osv." 0 Siter
serendipity Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Sorry!!! Ser nå at det er et forum og for infeksjonsmedisin, og trekker tilbake min "anklage" 0 Siter
serendipity Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 *kremt* Det er ikke bare kjønnssykdommer ;o) "-kjønnsykdommer - infeksjonsmedisin - vaksinering - kroppens immunsystem Spørsmålene kan dreie seg om alt fra dagliglivets virusinfeksjoner til sjeldne ting som kugalskap, ebola osv." Ja det ser jeg jo nå som du nevner det. I den hvite ruten står det jo bare kjønnsykdommer,men når man går inn på forumet ser jeg jo at det også gjelder annet. Har sendt en uforbeholden unnskyldning til trikopol. Takk :-) 0 Siter
vin Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Ja det ser jeg jo nå som du nevner det. I den hvite ruten står det jo bare kjønnsykdommer,men når man går inn på forumet ser jeg jo at det også gjelder annet. Har sendt en uforbeholden unnskyldning til trikopol. Takk :-) Hehe...fort gjort ;o) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Man skal holde seg helt unna trening til leververdiene er normale igjen. Det er veldig farlig å trimme. Du kan jo lese mer på disse sidene http://search.kvasir.no/query?what=no&q=mononukleose Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.