Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når i prosessen at milten og leveren vokser?Og hvor farlig er det å sprekke milten? Kan den sprekke kun ved feks løping?

Fortsetter under...

Skrevet

Dette er ikke en kjønnsykdom altså. Kanskje du også bør stille spm. i et anent forum.

Skrevet

Dette er ikke en kjønnsykdom altså. Kanskje du også bør stille spm. i et anent forum.

*kremt*

Det er ikke bare kjønnssykdommer ;o)

"-kjønnsykdommer

- infeksjonsmedisin

- vaksinering

- kroppens immunsystem

Spørsmålene kan dreie seg om alt fra dagliglivets virusinfeksjoner til sjeldne ting som kugalskap, ebola osv."

Skrevet

Sorry!!! Ser nå at det er et forum og for infeksjonsmedisin, og trekker tilbake min "anklage"

Skrevet

*kremt*

Det er ikke bare kjønnssykdommer ;o)

"-kjønnsykdommer

- infeksjonsmedisin

- vaksinering

- kroppens immunsystem

Spørsmålene kan dreie seg om alt fra dagliglivets virusinfeksjoner til sjeldne ting som kugalskap, ebola osv."

Ja det ser jeg jo nå som du nevner det. I den hvite ruten står det jo bare kjønnsykdommer,men når man går inn på forumet ser jeg jo at det også gjelder annet. Har sendt en uforbeholden unnskyldning til trikopol.

Takk :-)

Skrevet

Ja det ser jeg jo nå som du nevner det. I den hvite ruten står det jo bare kjønnsykdommer,men når man går inn på forumet ser jeg jo at det også gjelder annet. Har sendt en uforbeholden unnskyldning til trikopol.

Takk :-)

Hehe...fort gjort ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...