silo1365380598 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg er ei jente på 30 år, som fikk urinveisinfeksjon for ca 7 uker siden. Dette ble jeg behandlet for med først en type antibiotika,så en annen. Selve infeksjonen er nok bote nå, for jeg har ikke lenger symptomer på blærekattar. Men jeg har smerter i den nedre delen av urinrøret, hvorfor det? Det er innimellom veldig vondt,spesiellt etter tissing, eller om jeg trekker pusten dypt.Hva kan dette være 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 jeg har hatt blærebetennelse mangfoldige ganger, men kun én gang hatt betennelse i urinrøret. Jeg kjente tydelig at ikke betennelsen satt der den pleide. Legen min var litt skeptisk til at jeg virkelig kunne kjenne eksakt hvor det var vondt, men hun gav meg en annen type pennicillin enn jeg pleide. dette var et par måneder etter fødselen, og jeg ammet, så det var en type pennicillin en kunne ta mens jeg ammet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.