Gjest Gia1 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 i det siste har jeg følt meg ganske dårlig. hodepine (kjennes som stråler fra nakken og opp til ansiktet. ) svimmelhet, tungpustet (jeg har astma men pusten har blitt værre i det siste), vondt i/bak øynene, smerter fra rett under brystene og litt nedover. jeg glemmer også fort hva vi snakket om hvis jeg sitter i en samtale. ellers er jeg 20 år,jente, røyker litt. ikke overvektig. egentlig ganske normal. håper noen kan ha et lite forslag til hva jeg kan gjøre for å føle meg bedre. takk på forhånd for svar klem 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Stresser du mye for tiden? Tar du eplecidereddig? Det tyder veldig på at du mangler B-vitaminer. Jeg har en datter (19), en kollega (26) pluss meg selv som har hatt de samme symptomene. Jeg og kollegaen har begge b-vitamin mangel. Datter en min skal til legen og måle det neste uke. NB! Vi har alle tatt eplesidereddig. Jeg er ganske overbevist om at det er det som gjør det. Mvh 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg glemte å si at ett b-vitamin, folinsyre, fremkaller akkurat de symptomene du nevner. Det at du mister kontrollen over hva du har sagt. At du stopper midt i en setning. Ikke klarer å konsentrere deg. Mvh 0 Siter
Gjest Gia1 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 glemte å si at jeg gså er veldig slapp og det er helt rødt rundt øynene mine. ser ikke helt frisk ut... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 glemte å si at jeg gså er veldig slapp og det er helt rødt rundt øynene mine. ser ikke helt frisk ut... Ville tatt de der prøvene på b-vitaminer samt for stoffskifte i samme slengen. Det er forholdsvis enkelt å fikse på om det bare er b-vitamin mangel. Litt verre om det er stoffskiftet. NB! Jeg er også rød i øynene. Og veldig trett. Det er også symptomer på begge deler. Mvh 0 Siter
Gjest Gia1 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Ville tatt de der prøvene på b-vitaminer samt for stoffskifte i samme slengen. Det er forholdsvis enkelt å fikse på om det bare er b-vitamin mangel. Litt verre om det er stoffskiftet. NB! Jeg er også rød i øynene. Og veldig trett. Det er også symptomer på begge deler. Mvh tuuuuusen takk. skal ta de prøvene. men får man magesmerter av dette også?? klem 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 tuuuuusen takk. skal ta de prøvene. men får man magesmerter av dette også?? klem Dersom du går inn på sidene til Norsk Thyroidea forbund http://www.stoffskifte.org/hovedside/frame.html her ser du noen av symptomene for lavt stoffskifte. Går du til siden foran kan du gå inn på sidene for høyt stoffskifte dersom de symtomene som står ikke passer på deg. Jeg har ikke hatt vondt i magen pga b-vitaminmangel. Men jeg har vært plaget av sure oppstøt og halsbrann. Men det kan jo være at du har problemer med magen som igjen fører til b-vitamin mangel. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.