Gå til innhold

Nå vil jeg også slutte

Anbefalte innlegg

Gjest nå må det skje

Har egentlig syslet med tankene lenge nå, jobbet mentalt med at det snart er slutt på røykinga.

Nå har jeg både boka og Zyban, lurer på om det er verdt å spise Zyban eller om jeg kanskje klarer å slutte med bare boka?

Har utallige forsøk bak meg, jeg er en skikkelig avhengig røyker. Det første jeg tenker på om morgenen er røyk, og våkner jeg om natta står jeg gjerne opp og røyker.

Har hatt et par år nå hvor jeg har slått meg til ro med at jeg ER en røyker, men nå har ting begynt å skje igjen som gjør at jeg ønsker å kutte ut for godt.

Noen gode råd på veien, både fra de som har prøvd Zyban og de som har lest den vidunderbokà?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125740-n%C3%A5-vil-jeg-ogs%C3%A5-slutte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nå må det skje

Jeg holder på å lese boken og nærmer meg slutten. Prøv først boken. Klarer du ikke å slutte etter å ha lest den, så begynn på nytt og konsentrer deg. Slik at du fatter problemet med hele røyke-tullet.

Jada, nå er jeg godt i gang med boka, har lest halvparten ca. tre ganger, men antakelig av frykt har jeg ikke lest den helt ut.

Denne gangen skal jeg lese den fra perm til perm.

*Krysser fingrene for oss da!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...