mamseboms Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei. Jeg mener å ha hørt at det ikke er bra å sole områder med åreknuter....Har tatt en soltime nå, for å erte opp litt pigment før en sydentur, og får sår hud og brannsår-lignende smerter der jeg har en litt dyp åreknute bak på tjukkleggen. Har ikke snakket med legen om åreknutene mine, men det har vært et økende problem i tillegg til restless legs de siste årene.Ble slik etter siste fødsel for 7 år siden. Gruer litt for både flytur og soling hvis dette skal være et problem eller kan være farlig. Vil gjerne vite om jeg trenger å ta forhåndsregler før ferien. Jeg er normalt ikke skvetten, men man tenker jo på så mye rart når man nærmer seg 40 og har vært overvektig og røyker i mange år.....Håper på mange svar, da jeg ikke har vært i stand til å finne opplysninger om dette noe sted på nettet.TAKK 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125771-soling-og-%C3%A5reknuter-p%C3%A5-beina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.