Gå til innhold

Pris på pessar?


ben11365380599

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Tror du må ha misforstått noe, det skal settes inn maks to timer før, ikke minimum to timer før.

Så snart det er på plass er det bare å kjøre på :-)

Virkelig?!

På pakningsvedlegget står det da visselig "settes inn to minst to timer før samleie" eller noe i den stil..(?)(uten at jeg har et å kontrollere opplysninger med nå..)

Også må det være der fire timer etterpå og.

Kjempefint om dette ikke stemmer, da er det nemlig ingen grunn til å ikke anskaffe pessar igjen..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Mener å huske det bare er 60% sikkert jeg... og legene anbefaler det ikke iallfall, men med kondom i tillegg blir det jo sikkert trygt da.

Hva er forøvrig poenget med "å bruke kondom i tillegg"!?

Hvis en først bruker kondom er det vel ingen som gidder å stappe innpå et pessar i tillegg?

Det får da være grenser for paranoia, man trenger jo ikke å dytte inn en hel plastikkfabrikk heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?!

På pakningsvedlegget står det da visselig "settes inn to minst to timer før samleie" eller noe i den stil..(?)(uten at jeg har et å kontrollere opplysninger med nå..)

Også må det være der fire timer etterpå og.

Kjempefint om dette ikke stemmer, da er det nemlig ingen grunn til å ikke anskaffe pessar igjen..:o)

Nå har jeg søkt på nettet og all info jeg kommer over stemmer med min hukommelse.

Pessaret kan settes inn rett før 'bruk', dersom det går mer enn to timer før du har samleie må du fylle på med mer sæddrepende krem.

Løpe og kjøpe?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nå har jeg søkt på nettet og all info jeg kommer over stemmer med min hukommelse.

Pessaret kan settes inn rett før 'bruk', dersom det går mer enn to timer før du har samleie må du fylle på med mer sæddrepende krem.

Løpe og kjøpe?

;-)

Jepp, dette blir løp og kjøp!;)

Takker.

Pokker, jeg brukte pessar i fire år, da etter "min" bruksanvisning..:-/

Å lese pakningsvedlegg litt mer en engang er sikkert ikke så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dette blir løp og kjøp!;)

Takker.

Pokker, jeg brukte pessar i fire år, da etter "min" bruksanvisning..:-/

Å lese pakningsvedlegg litt mer en engang er sikkert ikke så dumt.

Hehe... flaks at du ikke ble gravid da... jeg slurva én gang og det var nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe... flaks at du ikke ble gravid da... jeg slurva én gang og det var nok!

Sant nok:o)

Men det hadde jo vært jævlig uflaks og da, siden jeg brukte det i overkant nøye mener jeg..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...