Gå til innhold

Venninne

Gjest Lei meg jeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Bare gi beskjed om at du er der for henne om hun trenger deg. Ring litt til henne av og til. Jeg ville ikke ha noe med noen å gjøre da jeg var på det sykeste. Fremdeles klarer jeg ikke å ringe til min søster f.eks. Kanskje det har noe med min mors død å gjøre jeg vet ikke.

Iallefall, i den perioden ringte min venninne til meg minst en gang i uken og det gjorde underverker. Jeg ville ikke snakke med henne men min mann tvang meg og så gikk det lettere og lettere etter hvert. Jeg tror ikke jeg hadde komt meg i jobb igjen hadde det ikke vært for henne.

Så stå på men gå forsiktig frem.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125847-venninne/#findComment-764733
Del på andre sider

Gjest Lei meg jeg

Litt vanskelig å si, siden du ikke sier noe om det er flere som står henne nær.

Joda, det er det, og jeg er neppe den nærmeste, men dog vi har kjent hverandre halve livet, og da er det litt rart å ha blitt skjøvet til side. jeg tatt kontakt handde hun neppe innrømmet at hun savnet meg, men jeg vet innerst inne at hun ønsker det.

Er det forresten vanlig at man skuver noen fra seg når man ikke har det bra med seg selv? Og gjelder det angst?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125847-venninne/#findComment-765521
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...