Gå til innhold

Kan jeg bruke Zeldox? NHD?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært alvorlig deprimert i mange år, men har aldri vært psykotisk. (Det er mulig jeg har vært litt psykotisk, men bare i korte perioder på noen timer.) Jeg har veldig mange tanker som svirrer rundt og forestiller meg mye rart, men jeg vet at det ikke er reellt. Likevel plager disse forvirrende tankene meg og jeg tror de hindrer meg i å bli kvitt depresjonen. Jeg er nok litt ustabil også, for jeg skader meg ganske mye...

Jeg gikk på Zyprexa en periode og de hjalp meg til å bli mer stabil (litt FOR stabil...), men sluttet på de da jeg begynte å legge på meg. Leser her nå at det har kommet en ny medisin som heter Zeldox.

Kunne den vært noe for meg? Eller er den bare for schizofrene?

Vil så gjerne bli kvitt depresjon, dumme tanker og selvskading!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125864-kan-jeg-bruke-zeldox-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du kan bruke Zeldox. Det gjør jeg og den hjelper mot depresjon i tillegg til forvirring osv. Fordelen med Zeldox er at jeg blir ikke så sløv som av andre nevroleptika og du legger ikke på deg. Jeg la på meg 40 kg av Zyprexa. Men etter at jeg begynte på Zeldox har jeg gått ned halvparten igjen (det tar jo litt tid). Det kan hende du får litt angst når du klarner opp i hodet - det fikk jeg, så når det blir for ille tar jeg en sobril, men det er bare av og til. Zeldox har gitt meg en nytt liv, så jeg reklamerer gjerne;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...