Gå til innhold

Ledd plager

Gjest Ref Ledd problemer

Anbefalte innlegg

Gjest Ref Ledd problemer

Alder litt over 30/mann, har store problemer med høyre for når jeg går så knepper/knaker/smeller det i ankel leddet støyen er ikke så stort problem men etter litt gåing blir det til smerter og for å lette på smerten må jeg vri foten litt til høyre for at plagen/smerten skal bli mindre og halte litt. tror at dette kom av fysisk overtrening for mange år siden men det er bare noe jeg tror, høyde er ca 1,9 vekt ca 90kg (har øket litt i vekt ca 15 kg siste 3 år).det knanker også uten belasting noen ganger føles det som om foten låser seg når jeg går. Hva kan jeg gjøre?? har vært på Ski sykehus og tatt bilder og de sier at alt er normalt, men det er det langt ifra. Er redd for å bli invalid før jeg blir gammel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125950-ledd-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...