Gjest Ref Ledd problemer Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Alder litt over 30/mann, har store problemer med høyre for når jeg går så knepper/knaker/smeller det i ankel leddet støyen er ikke så stort problem men etter litt gåing blir det til smerter og for å lette på smerten må jeg vri foten litt til høyre for at plagen/smerten skal bli mindre og halte litt. tror at dette kom av fysisk overtrening for mange år siden men det er bare noe jeg tror, høyde er ca 1,9 vekt ca 90kg (har øket litt i vekt ca 15 kg siste 3 år).det knanker også uten belasting noen ganger føles det som om foten låser seg når jeg går. Hva kan jeg gjøre?? har vært på Ski sykehus og tatt bilder og de sier at alt er normalt, men det er det langt ifra. Er redd for å bli invalid før jeg blir gammel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125950-ledd-plager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.