Gå til innhold

Hjelp! Jeg har ikke gruppe og snart er det eksamen!

Anbefalte innlegg

Gjest VetIkkeHvaJegSkalGjøre

Jeg har helgeeksamen neste uke og har ingen gruppe å jobbe sammen med. Dette er en hjemmeeksamen der 1-3 kan jobbe i gruppe. Nå kan jeg jo gjøre denne alene men det er jo bedre med flere, Jeg går på NMH andre året og ifjor hadde vi lignende eksamener men da hadde jeg en kompis som gikk i en annen klasse og som jeg jobbet sammen med. Han har ikke de samme fagene dette året og nå sliter jeg virkelig. Hva skal jeg gjøre? Alle de jeg kjenner er opptatte med sin gruppe. Tips mottas med stor takknemlighet fordi jeg nå føler meg så dårlig

Fortsetter under...

Dersom du skal ha noen mulighet til å få bli med i en gruppe, så må du vel nesten si fra høyt på en forelesning at du mangler gruppe og oppfordre de som ønsker et ekstra medlem å si fra til deg. Evt. henge opp en lapp på en oppslagstavle hvor beskjeder til ditt kull henges opp.

Lykke til med eksamen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...