jan9ke Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 lurer på hvor mye det koster å sterilisere seg? For menn og kvinner...og jeg vil gjerne vite litt om bivirkninger for både steriliserte menn og kvinner 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Min far har fortalt meg at menn blir "dårske" i senga etter dette inngrepet, defor tørr ikke jeg:-( 0 Siter
Atene Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Min far har fortalt meg at menn blir "dårske" i senga etter dette inngrepet, defor tørr ikke jeg:-( Tull. Gjelder ikke hos oss ihvertfall. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Tull. Gjelder ikke hos oss ihvertfall. Da må jeg vel bare til pers(?) 0 Siter
Valkyrie Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Sterilisreing av kvinner koster bare en egenandel (kr 160 i 1996) på offentlige sykehus. Inn om morgenen og ut om kvelden. Du føler deg helt "løs i kassa" et par dager. Det gjør vondt å le. Et par av mine venner fortalte vitser i dagevis. Sadister!! Ellers er det helt greit. To sting i navlen. Har ikke angret et sekund. NB! Det er 25 års aldersgrense og legen din må søke for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.