jadaJB Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei! Jeg hadde i halsbetennelse i september (da hadde jeg ikke hatt det på 10 år), og jeg ble behandlet med pencilin, og ble frisk igjen. Nå virker det nesten som om jeg har fått det igjen. Jeg ble forkjølet onsdag forrige uke, og hadde feber første dagen + sår hals. Feberen forsvant, og jeg dro tilbake på min kontorjobb fredag. Jeg begynte å føle meg bedre i helga (også i halsen), men i går omtrent fikk jeg et tilbakefall av forkjølelsen, der halsen ble mere sår igjen, og jeg hoster endel slim + er tett i nesa. Jeg har ikke feber nå, og jeg føler meg såpass at det går greit å gå på jobben, men halsen temmelig vond. Jeg har prøvd å ta det rolig, og holdt meg mest mulig innendørs siden sist onsdag. Har også prøvd å ta litt C-vitamin og solhatt. Jeg kan ikke huske at jeg ved tidligere forkjølelser har gått med sår hals så mange dager, men jeg undres over at jeg ikke har feber hvis jeg har en streptokokk-infeksjon i halsen... Hvor lenge bør jeg vente før jeg går til legen (det kan vel være forkjølelsesviruset som gir meg den såre halsen nå)? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126016-halsbetennelse-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.