Gå til innhold

Har du noen gang kjøpt sex?

Anbefalte innlegg

Du....hvor finner du din påståtte DUMHET hos meg i denne opplevelsen?

Var jeg dum fordi jeg, èn eneste gang i mitt liv valgte å ha sex med to jenter i Tyskland, og betalte for det?

Slike som deg mangler troverdighet i prostitusjonsdebatten, og jeg tror prostitusjonsmotstanderne betakker seg for din støtte.

Menn som kjøper sex er patetiske, menn som atpå til tror de prostituert har det okay under seansen er dumme.

Og jeg vil mene at enhver prostitusjonsmotstander faktisk er fullstendig enig med meg.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

9

• Goliath

4

• MsSophie

4

• favn

2

Gjest zeinfeld

Menn som kjøper sex er patetiske, menn som atpå til tror de prostituert har det okay under seansen er dumme.

Og jeg vil mene at enhver prostitusjonsmotstander faktisk er fullstendig enig med meg.

I så fall er det der du finner noe av årsaken til at dere ikke har vunnet frem i kampen mot prostitusjonen.

Du kan ikke sammenlikne prostitusjon med en hvilken som helst kjedelig jobb. Selv om ekspeditrisa på Rimi ikke trives i jobben sin, gir ikke det de samme følelsesmessige traumene som en som selger kroppen sin vil oppleve. Dette er tross alt snakk om å nedverdige seg selv, det er mennesker som har mistet all selvrespekt. Som kanskje har opplevd misbruk i barndommen, som er ruset og redde.

Ine Vanwesenbecks forskning på prostituertes levekår i Nederland har vist at prostituerte bruker en del av de samme teknikkene for å beskytte seg som psykologer, leger og sosialarbeidere benytter seg av.

Av kvinnene i prostitusjon var det ikke alle som hadde vesentlige problemer med det. En del klarte seg faktisk bedre enn en kontrollgruppe.

Hvordan de opplevde sin livssituasjon kom an på om de følte at de var i en tvangssituasjon og det kom også en del an på om de hadde bakgrunn med overgrep o.l fra før.

Det er faktisk ikke bare svart hvitt. Det er ikke bare lett å ha andre hjelpeyrker heller.

Jeg syns det er helt fair å være mot prostitusjon. Jeg liker ikke moraliseringen rundt det, bare.

Det faktum at de som er mot prostitusjon ikke hører på de prostituertes mening syns jeg gjør dem til lite troverdige støttespillere.

Det er moralistiske hensyn som ligger bak hatet mot prostitusjon, det handler ikke om at en er mot vold mot kvinner.

Det er det generelle hensynet til andre kvinner og det faktum at det handler om sex og er "skittent", som jeg mener ligger under denne "kampen". Så lenge aktiviteten går under jorda og blir usynlig er kvinnesaksforkjemperne fornøyde. Bare se på de aksjonene som er gjennomført. Sikkert fint for naboer å slippe å se trafikk ved massasjeinstitutt og campingplasser, men for de prostituerte er det mye mer utrygt å operere fra leiligheter.

Kampanjer mot prostitusjon har alltid gått mest utover de prostituerte, selv om kundene har vært målgruppen.

Hvis du vil gjøre noe for de prostituerte så ikke bli en av disse amøbene som ikke forholder seg til mennesker, men til moralske verdier. Hvis du vil hjelpe så kan du kontakte Prosenteret. Kan hende du skifter mening om hva dette egentlig handler om.

http://www.prosenteret.no/framsett.html

I så fall er det der du finner noe av årsaken til at dere ikke har vunnet frem i kampen mot prostitusjonen.

"I så fall er det der du finner noe av årsaken til at dere ikke har vunnet frem i kampen mot prostitusjonen. "

Fordi du er dum og patetisk?

Gjest zeinfeld

"I så fall er det der du finner noe av årsaken til at dere ikke har vunnet frem i kampen mot prostitusjonen. "

Fordi du er dum og patetisk?

Du skrev:

"Og jeg vil mene at enhver prostitusjonsmotstander faktisk er fullstendig enig med meg." sitat slutt.

At dere alle har et så lite nyansert syn, gjør at dere ikke vinner frem.

Du skrev:

"Og jeg vil mene at enhver prostitusjonsmotstander faktisk er fullstendig enig med meg." sitat slutt.

At dere alle har et så lite nyansert syn, gjør at dere ikke vinner frem.

Fullstendig feil - vi vinner ikke frem fordi det finnes så alt for mange av deg og dine like.

Annonse

Du skriver:

"Det har med samfunnsbevissthet å gjøre, kanskje du ser andre sider ved det, hvis du en gang får en tenåringsdatter?" sitat slutt.

Man må være klar over at de tyske Eros-sentrene er kvalitetsbordeller, med høyst oppegående, friske jenter/kvinner, med svært begrenset innslag av f eks dop, som en periode av sitt liv velger å selge sextjenester. Virksomheten er høyst legal, og under politiets og helsemyndighetenes kontroll.

Om min datter(nå 9 år) som voksen skulle velge å jobbe med sex-salg, så ville det ikke være ønskelig. Jeg håper i stedet hun skaffer seg en god utdannelse inne et etterspurt yrke. Det tror jeg hun gjør.

Jeg regner med at du forteller henne om dine erfaringer? Siden det var så flott for DEG mener jeg.

Gjest zeinfeld

Fullstendig feil - vi vinner ikke frem fordi det finnes så alt for mange av deg og dine like.

For min del, kan jeg fint klare meg uten prostitusjon. Det er ikke noe savn, jeg er ingen potensiell kunde, fordi om jeg èn eneste gang i mitt liv har prøvd betalt sex.

Så jeg er nok ikke noe hinder for kampen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...