Gjest leif erik Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 jeg har astma, og jeg har begynnt å røyke. hvordan kommer kroppen min til å reagere? 0 Siter
snilen Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Du kommer til å bli syk! Dette tåler du nok ikke, og astmaen kommer til å bli værre. Lungene blir jo ødelagt av røyking, og for en med astma i tillegg så vil du vel ha den lille lungekapasiteten du har i behold? Er det verdt det? 0 Siter
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Et lite gratisråd:Du har begynt å røyke, sier du. Høres ut som om det er ganske nylig. Slutt straks igjen, før du blir helt hektet. Dette er ramme alvor, en person med astma har svært irritable luftveier som det er, og vondt blir værre med røyk. Det ville være ille om du også skulle få annen lungesykdom på grunn av røykingen. Så slutt med det samme, det er ikke tøft å røyke nå lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.