Gå til innhold

Hva skjer med kroppen hvis man røyker, og har astma i tillegg?

Anbefalte innlegg

Gjest leif erik
Skrevet

jeg har astma, og jeg har begynnt å røyke. hvordan kommer kroppen min til å reagere?

Skrevet

Du kommer til å bli syk! Dette tåler du nok ikke, og astmaen kommer til å bli værre. Lungene blir jo ødelagt av røyking, og for en med astma i tillegg så vil du vel ha den lille lungekapasiteten du har i behold? Er det verdt det?

• 2 uker senere...
Wenke Lunde, Sykepleier
Skrevet

Et lite gratisråd:Du har begynt å røyke, sier du. Høres ut som om det er ganske nylig. Slutt straks igjen, før du blir helt hektet. Dette er ramme alvor, en person med astma har svært irritable luftveier som det er, og vondt blir værre med røyk. Det ville være ille om du også skulle få annen lungesykdom på grunn av røykingen. Så slutt med det samme, det er ikke tøft å røyke nå lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...